Marina Rusu

17.09.2019

Biblioteca Științifică Centrală „A.Lupan” a Academiei de Științe a Moldovei 

Impresii despre training-ul de Educație Media

Echipă profesionistă, cursuri coerente, bine structurate și expuse, profesionalismul, implicarea și deschiderea formatoarei Natalia Grîu sunt doar câteva dintre aspecte forte ale instruirii la care am avut ocazia să particip, și care, rămâne a fi cea mai frumoasă și inedită experiență din acest an. O experienţă complexă de învăţare, descoperire, perfecţionare, punere în practică și implicare.

Am întâlnit oameni minunați, deosebit de frumoși și talentați, demni de toată admirația, dornici să învețe, să descopere, să se perfecționeze. Am rămas plăcut impresionată de spiritul de echipă și sinergia care s-a creat între noi pe parcursul acestor instruiri. Apreciez atmosfera deosebit de relaxată și prietenoasă în care s-au organizat sesiunile de învățare, exercițiile de grup, discuțiile concentrate pe schimbul constructiv de feedback.

Importanța și necesitatea instruirilor de educație mediatică rămâne de necontestat, iar participarea și efortul s-au meritat cu prisosință, aducându-ne un plus valoare fiecăruia dintre noi.

În cadrul acestui proiect am dobândit și dezvoltat aptitudini și competențe media, am asimilat informație nouă, actuală și absolut necesar bibliotecarilor. Plecăm de aici cu un vast bagaj de cunoștințe și competențe media, tehnici și metode de analiză și evaluare critică a mass-mediei și a spațiului online. Pot spune, cu toată certitudinea, că fiecare din noi a devenit un bibliotecar mai bun, cu competențe media bine puse la punct, capabil să se orienteze în fluxul informaţional modern, și, capabil să-i ajute și pe alții să o facă.

Ne întoarcem în instituțiile și comunitățile noastre și cu statutul de jurnaliști civici, cu misiunea și responsabilitatea de a livra toată această informație și de a contribui la crearea unui climat informațional mai sigur. Partea cea mai frumoasă e că putem colabora, putem face parteneriate și realiza lucruri bune și necesare. Datorită acestor instruiri ne putem face utili și putem schimba lucrurile în bine. Am trăit acest sentiment de bucurie și împlinire după fiecare sesiune de diseminare pe care am realizat-o.

Mă bucur că am avut oportunitatea să fac parte din această echipă și să învăț de la cei mai buni. În plus, aceste traininguri m-au ajutat să am mai mult curaj și încredere în abilitățile mele, și mă ambiționează să fiu... un super trainer.

Cu respect,

Marina Rusu

Biblioteca Științifică Centrală „A.Lupan” a Academiei de Științe a Moldovei



Contact

Super-traineri-abrm
str. Academiei 5, MD 2028, Chișinău

Număr de telefon
022 738 939 

E-mail

marinarusu202@gmail.com

Galerie de imagini

ABRM © Toate drepturile rezervate 2019
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți